دوره فشرده آموزش مجازی تکنیک های حل مسائل هوش های چندگانه (کلاس آنلاین)

مربی / مدرس

teacher

دکتر افشین بهمرام

نویسنده کتاب ریاضیات خلاق و طراح سوالات هوش با  بیش از 16 سال سابقه تدریس دوره های هوش و خلاقیت در مدارس برتر تهران و تبریزنویسنده کتاب ریاضیات خلاق و طراح سوالات هوش با  بیش از 16 سال سابقه تدریس دوره های هوش و خلاقیت در مدارس برتر تهران و تبریز

بهنام مرادی

دکتری ریاضی -طراح سوالات هوش و مدرس دوره های هوش و خلاقیت با 8 سال سابقه

مدرسان ELAP

موسسه نوآور اردوش

اطلاعات کلاس آنلاین
زمان برگزاری
گواهی و مدرک دوره
ابزارهای جانبی دوره

دوره فشرده مجازی تکنیک های حل مسایل هوش های چندگانه

موسسه اردوش در ادامه نوآوری های آموزشی خود , جهت بهره مندی دانش آموزان ششم وپنجم سراسر کشور از  آموزش اصولی و هدفمند و خلاقانه  "هوش های چندگانه" دوره ویژه آموزش مجازی با استفاده از آموزشهای مجازی ایلپ راه اندازی کرده است.

  • در این دوره تکنیک های اساسی حل مسایل هوش های چندگانه طی 10 جلسه (5 هفته –هفته ای 2 جلسه ) به دانش آموزان ششم و پنجم به صورت انلاین  تدریس خواهد شد.
  • هر جلسه یکی ازموضوعات اساسی مسایل هوش های چندگانه مطرح و تکنیک های حل مسایل آن توسط مدرس تدریس می شود و در ادامه جلسه از آن مبحث سوالات آموزنده ای مطرح خواهد شد. همچنین به دانش آموزان فرصت داده می شود جواب سوالات رو ارسال کنند و سپس پاسخ سوال توسط مدرس بررسی می شود  ودر آخر تمریناتی برای جلسه آینده به دانش آموزان ارایه می گردد.
  • مباحث و مسایل این دوره به گونه ای انتخاب شده اند که  توانایی فکری  دانش آموزان را در مواجهه  و  حل سوالات هوش های چندگانه  ارتقا بخشد .

 

سرفصل مباحث این کلاس آنلاین به شرح زیر می باشد:

جلسه 1: الگویابی عددی و نمادی

جلسه 2: الگویابی شکلی و استعداد تحلیلی

جلسه 3: تکنیک های حل مسایل شمارشی (شمارش اشکال – مسیرها و اعداد)

جلسه 4:  تکنیک های حل مسایل  هوش تجسمی

جلسه 5: تکنیک های حل  مسایل هوش استدلالی

جلسه 6: تکنیک های حل مسایل هوش منطقی (راستگو و دروغ گو –روزهای هفته و ....)

جلسه 7: تکنیک های متنوع مسایل شکلی-استعداد تحلیلی( تکمیل شکل –گسترده شکل –تقارن و... )

جلسه 8: رمزگشایی رقمی و شکلی

جلسه 9: تکنیک های حل مسایل هوش کلامی

جلسه 10: بررسی سوالات آزمون های  بین المللی هوش

زمان برگزاری تست فنی نیازمندهای نرم افزاری: پنجشنبه مورخ 98/02/22 ساعت 16 الی 18 (توصیه می شود جهت تست ورود به کلاس و بررسی عملکرد میکروفن و .... در زمان فوق وارد کلاس شوید)

روزهای برگزاری: دوشنبه و چهارشنبه 

 ساعت برگزاری: ساعت 21 الی 22:15

زمان شروع کلاس: 98/02/22

تعداد جلسات کلاس آنلاین: 10 جلسه

 

وسیله مورد نیاز: رایانه شخصی، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی تلفن همراه

مرورگر (ترجیحا): گوگل کروم

نرم افزار جانبی مورد نیاز: افزونه کلاس مجازی (کلاس مجازی در بستر این نرم افزار اجرا می شود لذا خواهشمند است از لینک زیر و یا پس از ثبت نام در وبینار، از بخش داشبورد کاربر، دوره های من، وارد وبینار شده و از بخش دانلود نیازمندیهای نرم افزاری، متناسب با نوع وسیله مورد استفاده، مرورگر و افزونه کلاس مجازی مناسب را نصب فرمایید)

(دانلود افزونه وبینار و کلاس مجازی)

کلاس آنلاین (کلاس مجازی) مشابه کلاسهای حضوری می باشد با این تفاوت که شما به جای حضور در سالن، کلاس یا محل مشخصی برای شرکت در کلاس، از طریق ابزارهای الکترونیکی مختلف (مانند رایانه شخصی، لپ تاپ، تب لت و یا گوشی تلفن همراه) و با اتصال به اینترنت از هر مکانی که تمایل داشته باشید در این کلاسها شرکت می کنید. در این بین آموزشهای مجازی ایلپ با بکارگیری یکی از قدرتمندترین سامانه های وبینار و کلاس آنلاین دنیا، امکان ارائه صدا و تصویر استاد، ارائه مستندات آموزشی (pdf)، مانیتور استاد به صورت زنده را فراهم کرده و همچنین امکان پرسش و پاسخ بین کاربران و استاد وجود دارد. این سیستم با قابلیتهای متنوع خود کلاس حضوری را در فضای مجازی شبیه سازی می کند و بسیاری از محدودیتهای کلاس حضوری را حذف می نماید. 

 


wifi

در هر کجا هستید از طریق اینترنت و با وسیله های مختلف در این کلاس آنلاین شرکت کنید!

Image
Image
Image
Image
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آموزشهای مجازی ایلپ می‌باشد.