دوره آموزش مجازی آشنایی با مفاهیم بازاریابی
دکتر محمدرضا کوششی
مدرس ELAP
مدرس دانشگاه، مشاور، محقق
دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابی
مولف کتاب و مجری طرح های تحقیقاتی بخش دولتی و خصوصی
مربی، مدیر و موسس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای
آشنایی با مفاهیم بازاریابی
بازاریابی چیست؟
چرا کسب و کارها به علم بازاریابی نیاز دارند؟
با تسلط بر مباحث بازاریابی، جایگاه کسب و کار ما در بازار چه وضعیتی پیدا کرده و در چه سطحی قرار خواهد گرفت؟
برای اینکه بتوانیم کسب و کار موفقی داشته باشیم و محیط کسب و کار خود را بهتر درک کنیم، حتما به علم بازاریابی نیاز خواهیم داشت.
در این دوره کوتاه شما با مفاهیم اساسی بازاریابی و ضرورت آن آشنا خواهید شد
توجه: دوره آشنایی با مفاهیم بازاریابی یکی از جلسات دوره کامل آمادگی برای کسب و کار می باشد که در سایت ایلپ ارائه شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره کامل، از صفحه اختصاصی این دوره آموزشی بازدید فرمایید (رجوع به دوره آمادگی برای کسب و کار)
سرفصل مطالب اصلی این دوره عبارت است از:
1- معرفی دوره آموزشی
2- اهداف جلسه
3- ضرورت بازاریابی
4- مفاهیم اساسی بازاریابی
5- عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار
6- اندازه بازار
7- سیر تکاملی بازارها
8- تعریف بازاریابی و مدیریت بازاریابی
9- وظیفه مدیر بازاریابی
10- اجزاء تشکیل دهنده بازاریابی
11- حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی
12- فلسفه های مدیریت بازاریابی
13- مقایسه مفاهیم فروش و بازاریابی
14- پایه های فلسفه بازاریابی
15- سخن پایانی
این دوره برای تمامی افرادی که تمایل به ایجاد یک کسب و کار جدید دارند و یا در حال حاضر اقدام به ایجاد یک کسب و کار کرده اند، مفید می باشد
این دوره آموزشی پیش نیاز خاصی ندارد.