دوره آموزش مجازی آشنایی با مفاهیم بازاریابی

مربی / مدرس

teacher

دکتر محمدرضا کوششی

مدرس ELAP

مدرس دانشگاه، مشاور، محقق

دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابی

مولف کتاب و مجری طرح های تحقیقاتی بخش دولتی و خصوصی

مربی، مدیر و موسس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای

سازمان همکار اجرای دوره آموزشی
اطلاعات دوره
مشخصات دوره آموزشی

آشنایی با مفاهیم بازاریابی

بازاریابی چیست؟

چرا کسب و کارها به علم بازاریابی نیاز دارند؟

با تسلط بر مباحث بازاریابی، جایگاه کسب و کار ما در بازار چه وضعیتی پیدا کرده و در چه سطحی قرار خواهد گرفت؟

برای اینکه بتوانیم کسب و کار موفقی داشته باشیم و محیط کسب و کار خود را بهتر درک کنیم، حتما به علم بازاریابی نیاز خواهیم داشت.

در این دوره کوتاه شما با مفاهیم اساسی بازاریابی و ضرورت آن آشنا خواهید شد

توجه: دوره آشنایی با مفاهیم بازاریابی یکی از جلسات دوره کامل  آمادگی برای کسب و کار می باشد که در سایت ایلپ ارائه شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره کامل، از صفحه اختصاصی این دوره آموزشی بازدید فرمایید (رجوع به دوره آمادگی برای کسب و کار)

سرفصل مطالب اصلی این دوره عبارت است از:

1- معرفی دوره آموزشی

2- اهداف جلسه

3- ضرورت بازاریابی

4- مفاهیم اساسی بازاریابی

5- عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار

6- اندازه بازار

7- سیر تکاملی بازارها

8- تعریف بازاریابی و مدیریت بازاریابی

9- وظیفه مدیر بازاریابی

10- اجزاء تشکیل دهنده بازاریابی

11- حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی

12- فلسفه های مدیریت بازاریابی

13- مقایسه مفاهیم فروش و بازاریابی

14- پایه های فلسفه بازاریابی

15- سخن پایانی

این دوره برای تمامی افرادی که تمایل به ایجاد یک کسب و کار جدید دارند و یا در حال حاضر اقدام به ایجاد یک کسب و کار کرده اند، مفید می باشد

این دوره آموزشی پیش نیاز خاصی ندارد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آموزشهای مجازی ایلپ می‌باشد.