دوره آموزش مجازی طراح جلوه های ويژه با AfterEffects

مربی / مدرس / آماده سازی محتوا
 
teacher1
teacher2
 
teacher3

اساتید دوره

آقای مهندس امید مبینی پویا

(کارشناسی مهندسی کامپیوتر و دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر)

آقای مهندس علی حسین خاجوی

(کارشناسی مهندسی کامپیوتر)

آقای مهندس علیرضا باغبان باشی

(کارشناسی مهندسی کامپیوتر)

خانم مهندس سعیده ببرزاده

(کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر)

خانم مهندس مریم داوری فرد

(کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر)

(آموزشگاه خرد)

اطلاعات دوره
جلسات تکمیلی و رفع اشکال
گواهی و مدرک دوره
ابزارهای جانبی دوره

معرفی دوره آموزشی

طراح جلوه های ويژه با After Effects ازمشاغل حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود. ازشايستگی های اين شغل می توان به : نصب نرم نرم افزار After Effects و کار با انواع لايه ها، ايجاد انیمیشن های ساخت فیلم و صدا گذاری، وارد کردن داده ها از نرم افزارهای ديگر اشاره کرد. مشاغل و شايستگی مرتبط با اين شغل طراح انیمشن و مشاغل مشابه هستند.

 در همین راستا آموزشگاه  خرد با همکاری آموزشهای مجازی ایلپ اقدام به برگزاری این دوره آموزشی به صورت آموزش الکرونیکی نموده است. جهت اطلاع از سرفصل مطالب دوره آموزشی به بخش سرفصل مطالب مراجعه فرمایید.

مشاهده مشخصات کد شغل

 

 

 

سرفصل مطالب اصلی این دوره عبارت است از:

- نصب AFTER EFFECTS
- کار با امور اولیه
- کار در پانل TimeLine
- کار با لايه ها
- درج متن ها و ترسیم اشکال
- کار با Composition و Pre-Compose
- بررسی کانال Alpha و اصول کار با Track Matte
- ترکیب رنگ ها
- ساخت انیمیشن
- ايجاد افکت ها
- کار با دوربین ها
- کار با فضای سه بعدی و Cinema 4D
- کار با تصاوير
- گرفتن خروجی
- نصب AFTER EFFECTS
- کاربرد نرم افزار و جايگاه آن در چند رسانه ای
- روش نصب نرم افزار AFTER EFFECTS
- روش تنظیم کردن اولیه نرم افزار
- نصب و فعال سازی نرم افزار
- چیدن اتاق های کاری
- بکارگیری نرم افزار و امکان نصب
- مبانی کلی نرم افزار و ويژگی های آن
- ساختار کار با نرم افزار
- مفهوم محیط کاری
- مفهوم انیمیشن سازی
- مفهوم فايل های گرافیکی
- ساخت فايل جديد
- ذخیره فضاي کاري و فراخوانی
- ورود فايل psd به نرم افزار AFTEREFFECTS
- ورود فايل به نرم افزار
- ورود فايل AI به نرم افزار
- باز کردن پروژه ذخیره شده
- ذخیره پروژه ايجاد شد
- کار در پانل TimeLine
- تئوریobject ها
- تعريف Cti
- مبانی لايه های composition
- مبانی key frame
- بررسی درج و ويرايش object ها
- کاربردtitle/Action
- انتخاب کار باobject ها
- بکارگیری transform
- استفاده از لايه ها نسبت به زمان
- انواع لايه ها
- انواع ماسک ها
- تفاوت انواع لايه ها
- ويژگی های ماسک
- کار با لايه های solid
- کار با ماسک بر روی لايه solid
- ايجاد ماسک بر روي سايه
- کار با ويژگی های ماسک
- مبانی کار با اشکال
- تفاوت پارگراف و متن
- بکارگیری اشکال
- کاربرد pen، گراديان ها
- بکارگیری مربع و مستطیل و ساير اشکال
- کاربرد افزودن متن از فتوشاپ
- استفاده مستقیم از متن
- استفاده و قالب بندی کاراکتر
- استفاده ازمتن روی مسیر
- استفاده از ابزار Brush
- کار با Composition و Pre-Compose
- مفهوم لايه Composition
- مفهومpre-compose
- مبانی رندرگیری
- ايجاد لايه composition
- ايجاد يک فايل ويدوئی به composition
- نحوه ويرايش objectها در پانل Composition
- نحوه رندرگیری از composition
- ايجاد و تکثیر composition ها توسط فايل ويدئويی
- کاربرد پانل composition
- استفاده از snappingو mask
- کار بردابزار mask feather
- کار بردpre-compose
- بررسی کانال Alpha و اصول کار با Track Matte
- انواع کانال
- مفهوم کانال آلفا
- مفهوم Track matt
- استفاده ازکانال آلفا
- استفاده از Track matte
- استفاده از Track matte و تنظیمات آن
- ترکیب رنگ ها
- انواع رنگ
- اصول به کار گیری رنگ ها
- استفاده از رنگ ها
- استفاده از قابلیت ترکیب رنگ ها
- مفهوم انیمیشن سازی
- مفهوم ساخت انیمیشن حرکتی
- انواع انیمیشن ورودی و خروجی
- مفهوم انیمیشن سازی parenting
- مفهوم null object
- مفهوم animator
- مفهوم سرعت کلیپ
- مفهوم Tracking
- مفهوم نقش مسیرها در انیمیشن
- مفهوم انیمیشن هاي صوتی
- ايجاد انیمیشن ورودی و خروجی
- استفاده از تنظیم سرعت انمیشن و Motion blur
- ايجاد Key frame خودکار
- استفاده از تنظیم انحنای خطوط
- استفاده از ويژگی Ease
- استفاده از Graph Editor
- استفاده از انیمشن ترکیبی و Parenting
- استفاده از parenting و null object
- استفاده از طراحی و ويرايش انیمشن های پیچیده
- ايجاد انیمیشن اشکال
- ايجاد انیمیشن ابزار Brush
- ايجاد و انیمشن سازی با animator
- بکارگیری تنظیمات و کار با Time remap
- ايجاد افکت Time wrap
- ايجاد و تنظیم Tracking
- افزودن و ويرايش صدا به انیمیشن
- افزودن ماکروها
- ايجاد انیمیشن solid
- ايجاد انیمیشن با Track point
- اختصاص دادن object به track point
- ايجاد انیمشن ورق زدن صفحات
- انواع افکت ها
- مفهوم گره بندی افکت ها
- مفهوم لايه Adjustment
- مفهوم Green screen و Blue screen
- مبانی استفاده از Green screen و Blue screen
- استفاده از افکتهایgenerate ،keying ،simulation
- استفاده از افکت های color correction , distort
- استفاده از افکت stylize
- استفاده از لايه Adjustment
- درج گراديان روی تصوير
- استفاده ازتنظیمات Green screen و Blue screen
- به کارگیری ماسک ها
- مبانی کار با دوربین ها
- تعريف انواع دوربین
- مفهوم فوکوس
- تعريف واحدهای اندازه گیری دوربین
- تفاوت بین دوربین one node و two node
- استفاده از تنظیم و ويرايش دوربین ها
- بکار گیری دوربین one node
- ايجاد انیمیشن با دوربین one node
- ايجاد انیمیشن با دوربین two node
- بررسی تغییرعمق تصوير
- کار با فضاي سه بعدی و Cinema 4D
- مفهوم کار به صورت 3D5
- تفاوت های true 3D,2.5D,2D
- نرم افزار Cinema 4D و محیط 3D
- مفهوم محیط Cinema 4D
- مبانی قابلیت Integration بین دو نرم افزار After Effects و Cinema 4D
- استفاده ازحالت های 2.5D , 2D
- بکارگیری ويژگی های 2.5D
- استفاده از محیط 3D
- ايجاد فايل در نرم افزار Cinema 4D
- انجام سه بعدي کردن لوگو در Cinema 4D
- ايجاد انیمیشن در Cinema 4D
- ايجاد فضای 3Dبا استفاده از فتوشاپ
- استفاده از فیلتر vanishing point در فتوشاپ
- تعريف لرزش تصوير
- مفهوم Rotoscoping
- مفهوم Roto brush
- استفاده از Warp stabilizer vfx
- بکارگیری تنظیماتWarp stabilizer vfx
- استفاده از Rotoscoping
- بکارگیری ابزار Refine edge
- استفاده کاربردی از Refine Edge و Roto Brush
- گرفتن خروجی
- اصول و روشهای تنظیم خروجی
- نرم افزار Media encoder
- مفهوم آرشیو کردن
- استفاده از تنظیمات خروجی
- رندر لايه خروجی
- استفاده از Media Encoder

جامعه هدف این دوره آموزشی : دانش آموزان، دانشجویان، افراد جویای کار، علاقمندان به طراحی جلوه های ويژه، مديران طراحی، طراحان چند رسانه ای و همچنین افرادی که قصد مهاجرت به خارج کشور را دارند.

 

پیش نیازهای این دوره آموزشی: ندارد

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آموزشهای مجازی ایلپ می‌باشد.