وبینار مهندسی بازاریابی محتوا

مربی / مدرس

teacher

مهندس مهران توکلی

مدرس ELAP

کارشناسی مهندسی نرم افزار 
کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری
مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای
مدرس بیش از 30 رشته کاربردی فناوری اطلاعات و صنعت 
مدرس دانشگاه
مدرس آموزشگاه های آزاد و فنی و حرفه ای 
سخنران دوره های کارآفرینی، داده کاوی، بازاریابی، مهندس بازاریابی تولید محتوا

اطلاعات وبینار
زمان برگزاری وبینار
گواهی و مدرک وبینار

آشنایی با وبینار مهندسی بازاریابی محتوا (محتوا پادشاه است!)

محتوا پادشاه است! بازاریابی محتوا مفهومی جدید نیست. اما برای مشاغل و برندها  مهم است كه در بودجه سالانه خود، بازاریابی دیجیتال را در اولویت قرار دهند. شرکتها با مواجهه روزافزون مخاطبان متنوع، عادی سازی فناوری های تعاملی و چشم انداز روزافزون رسانه های اجتماعی، به سادگی نمی توانند با مکانیسم های قدیمی ارتباط با مخاطبان خود ایجاد کنند.

می دانیم که سرمایه گذاری در بازاریابی با کیفیت می تواند منجر به افزایش فروش، پس انداز هزینه و افزایش وفاداری به برند شود. اما ؟

هدف بازاریابی محتوا هدایت اقدامات سودآور مصرف کننده مانند خرید خدمات یا محصولات است.
چه چیزی باعث ایجاد محتوای با کیفیت می شود؟

ما نمی خواهیم شما فقط تولید محتوا  انجام دهید، نکته حائز اهمیت این است که شما باید در ایجاد محتوای منحصر به فرد، جذاب و با ارزش تمرکز کنید.

بازاریابی محتوای کیفی، نیاز به یک رویکرد استراتژیک و منسجم دارد. اکثر مشاغل به صورت آنلاین و یا از طریق رسانه های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند، شما نیاز به یک هدف مشخص برای حضور دیجیتالی خود دارید.

بازاریابی محتوا به نیازها، خواسته ها، نگرانی ها، سؤالات، علایق و چالش های مخاطبان شما می پردازد. با تنظیم کردن آنچه مشتریان خود به دنبال آن هستند، می توانید نام تجاری خود را به عنوان یک متخصص قابل اعتماد معرفی کنید که مخاطبان شما بتوانند برای درک و پاسخ به آن اعتماد کنند.
ایجاد محتوای ارزشمند به این معنی است که محتوای شما از طریق اطلاع رسانی، الهام بخش، سرگرمی یا تعامل با آنها به روشی معتبر که با هویت و ارزش های آنها طنین انداز باشد، به زندگی مخاطبان شما افزوده شود.
    دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود بازاریابی محتوا برای تجارت شما مرتبط و مفید باشد:

  • برای سئو عالی است
  • مخاطبان شما را به مشارکت تشویق می کند
  • می تواند منجر به تولید جدید و فروش بالقوه بیشتری شود
  • با آموزش به مخاطبان خود، به محصول یا خدمات شما می افزاید
  • می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد

اگر شما نیز مشابه بسیاری از افراد نیاز به مشاوره در این زمینه دارید توصیه می کنیم حتما در این وبینار رایگان شرکت فرمایید!

جهت اطلاع از جزئیات مباحث سمینار بخش سرفصل مطالب را مطالعه فرمایید

در این وبینار مباحث زیر به صورت آنلاین توسط استاد ارائه شده و در نهایت پرسش و پاسخ انجام خواهد شد:

مراحل و فرایند تولید محتوا

مهندسی استراتژی بازاریابی محتوا

- ابزارهای ایجاد محتوا

مهندسی تجزیه و تحلیل محتوای شما

روش کسب درآمد از تولید محتوا

 

زمان برگزاری تست فنی نیازمندهای نرم افزاری: سه شنبه مورخ 98/11/29 ساعت 17 الی 19 (توصیه می شود جهت تست ورود به کلاس و بررسی عملکرد میکروفن و .... در زمان فوق وارد کلاس شوید)

روز برگزاری وبینار: چهارشنبه مورخ 98/11/30

زمان باز شدن لینک ورود به وبینار: ساعت 16:30

 ساعت شروع و پایان وبینار: ساعت 17 الی 19

وسیله مورد نیاز: رایانه شخصی، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی تلفن همراه

مرورگر (ترجیحا): گوگل کروم

نرم افزار جانبی مورد نیاز: افزونه کلاس مجازی (کلاس مجازی در بستر این نرم افزار اجرا می شود لذا خواهشمند است از لینک زیر و یا پس از ثبت نام در وبینار، از بخش داشبورد کاربر، دوره های من، وارد وبینار شده و از بخش دانلود نیازمندیهای نرم افزاری، متناسب با نوع وسیله مورد استفاده، مرورگر و افزونه کلاس مجازی مناسب را نصب فرمایید)

(دانلود افزونه وبینار و کلاس مجازی)

وبینار (سمینار آنلاین) مشابه سمینارهای حضوری می باشد با این تفاوت که شما به جای حضور در سالن، کلاس یا محل مشخصی برای شرکت در سمینار، از طریق ابزارهای الکترونیکی مختلف (مانند رایانه شخصی، لپ تاپ، تب لت و یا گوشی تلفن همراه) و با اتصال به اینترنت از هر مکانی که تمایل داشته باشید در این وبینارها شرکت می کنید. در این بین آموزشهای مجازی ایلپ با بکارگیری یکی از قدرتمندترین سامانه های وبینار و کلاس آنلاین دنیا، امکان ارائه صدا و تصویر استاد، ارائه مستندات آموزشی (pdf)، مانیتور استاد به صورت زنده را فراهم کرده و همچنین امکان پرسش و پاسخ بین کاربران و استاد وجود دارد. این سیستم با قابلیتهای متنوع خود کلاس حضوری را در فضای مجازی شبیه سازی می کند و بسیاری از محدودیتهای کلاس حضوری را حذف می نماید. 

 


wifi

در هر کجا هستید از طریق اینترنت و با وسیله های مختلف در این وبینار مهم شرکت کنید!

Image
Image
Image
Image

معرفی ایلپ

سامانه آموزشهای مجازی ایلپ، زیرساخت قدرتمندی است که با بکارگیری ابزارها و راهکارهای مختلف آموزش الکترونیکی و با فراهم سازی امکان مشارکت شرکای آموزشی مختلف (آموزشگاهها، موسسات آموزشی، اساتید و مربیان و ...) سعی در ارائه دوره های آموزشی متنوع مهارت محور با کمک آموزش الکترونیکی دارد. امید است تلاشهای این مجموعه موجب ارتقاء مهارت اقشار مختلف جامعه گردد.

مرکز آموزشه های تخصصی و کاربردی ایلپ

ELAP

Easy Learning for All Purposes

آموزش‌های مجازی ایلپ

logo-samandehi

نماد ساماندهی پایگاههای اینترنتی

با اعتماد خرید کنید!

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آموزشهای مجازی ایلپ می‌باشد.