دوره آموزش مجازی دوخت دامن چهار اوازمان به همراه زیپ مخفی

مربی / مدرس

مربی خیاطی خانم مسگری

مربی سازمان فنی و حرفه ای با ۲۴ سال تجربه تدریس دوره های خیاطی

اطلاعات دوره

دوخت دامن چهار اوازمان به همراه زیپ مخفی

نازک دوز زنانه یکی از مشاغل مربوط به صنایع پوشاک است که دارای شایستگی هایی از قبیل رعایت ایمنی و بهداشت در محیط کار، راه اندازی، سرویس و نگهداری ماشینهای دوخت، انجام دوخت اولیه، ترسیم انواع الگو لباس زنانه، برش انواع لباس زنانه، دوخت انواع لباس زنانه، اتوکاری لباس زنانه را در بر می گیرد در ضمن این شغل با مشاغلی از قبیل پارچه فروش، خرازی، شخصی دوز لباس زنانه و بنگاه های تولید لباس کلان در ارتباط است. دوره نازک دوزی زنانه شامل سه بخش دامن، بالاتنه و پیراهن می باشد. هر یک از این سه بخش شامل مباحث مختلف نازک دوزی می شود. در دوره حاضر که بخش کوتاهی از دوره کامل نازک دوز زنانه بخش دامن می باشد به صورت کامل با نحوه آماده سازی دامن چهار اوازمان یا فون شماره 1 به همراه دوخت زیپ مخفی آشنا خواهید شد. در صورت تمایل شما می توانید از دوره کامل نازک دوز زنانه بخش دامن بازدید فرمایید (مشاهده دوره کامل)

 

 

سرفصل مطالب اصلی این دوره عبارت است از:

1- آماده کردن الگوی دامن

2- برش الگوی دامن

3- چیدمان الگو روی پارچه

4- کاربن کاری دامن

5- طرز دوخت زیپ مخفی

6- چرخکاری زیپ مخفی

7- چرخکاری دامن

این دوره برای تمامی افرادی که به مباحث خیاطی علاقه مند بوده و همچنین تمایل به ایجاد یک منبع درآمد مناسب در این زمینه دارند مناسب می باشد.

با فراگیری این دوره شما علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده و تامین نیازهای خود، می توانید با سپری کدن دوره های تکمیلی و دریافت سفارش کار، منبع درآمد مناسبی در این زمینه فراهم سازید

این دوره پیش‌نیاز خاصی ندارد و کاربران به راحتی می‌توانند مطالب این دوره را یاد بگیرید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آموزشهای مجازی ایلپ می‌باشد.